Jujutsu-uppvisning

Igår var det varit marknad i Nybban men vilket skitväder!!! Nybro jujutsu skulle ha uppvisning på torget men det var ju tveksamt in i det sista beroende på vädret. Eftersom det bara duggade lätt så körde dom i alla fall trots bitande kyla. Jag och barnen begav oss ner till dojon redan kl 13. Därefter körde dom lite träning o lek inför uppvisningen och jag fick sitta o prata lite m en annan fru=)

Kl 15 var det dags för första uppträdet som gick jättebra! Hampus och Jocke skötte sig kanon på mattan och jag var så stolt över min älsklingspojk=)

Efter det begav vi oss ner till dojon igen för att värma upp oss. Kl 16 gick dom upp igen för att köra ett uppträde till men denna ggn stannade jag o Millan o barnen kvar nere i dojon. Även denna ggn gick uppträdet bra och barnen fick beröm=) Det blev ytterligare lite prat o bus i dojon.

Runt 17:15 så begav sig alla inblandade iväg till pizzerian för att äta en bit och jag o barnen blev medbjudna=) Så istället för en ensam kväll hemma så fick vi en hel em o lite kväll m massa trevligt folk o lite pizza. Kan d bli bättre?!

Vill tacka alla er på jujutsun som var med igår för en kanondag =) Ni gjorde en kanonuppvisning och gav mig en trevlig dag/kväll=)

Hoppas på att få lite bilder av Peter så jag kan lägga upp dom här sen.


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0