Uppdatering...

Fredag:
I fredags var jag som sagt i Ullared!!! Det var så lugnt o skönt o få komma iväg utan barn o man för en gångs skull=) Satt o småslumrade i bilen förutom när mamma frågade om vägen ibland eftersom vi alltid brukar lyckas köra fel ngn gång varje resa, men denna ggn körde vi rätt hela vägen ;) Väl framme så var det oxå lugnt. Man kunde ha sin vagn med sig hela tiden o kom ändå fram. Fyndade en del kläder till barnen o även pyttelite till mig oxå=) Vi åkte ca 06:20 och var hemma ca 19:00 så det gick snabbt denna ggn. Barnen var glada när mamsen kom hem och Felicia skiner som en sol varje gång hon får kläder o det ska provas direkt. Även Hampus tyckte att vissa kläder var coola och hade gärna på sig dom ;)

Lördagen:
Jag fick sovmorgon äntligen. Som jag längtat efter den=) Dock innebär sovmorgon för mig inte att jag sover konstant fram till lunch utan vaknar med jämna mellanrum och klliver upp runt 9-10 nån gång men det är så gott o få göra det ibland. Barnen sprang iväg ganska omgående till kompisar och lekte hela dagen och hade jätteroligt. R tvättade bilen och jag plockade lite inne. Fick även besök av vår vän Mike och hans dotter Rebecka så det blev en liten fika. Han hade med sig lite vildsvinskött åt oss. Mums =) Efter att de åkt hem så gick R och jag ut på promenad m Lowe och hunden på em. På kvällen vankades det lite god mat. Kl 21 drog Mike och R ut i skogen för att jaga så barnen och jag kröp upp i sängen m lite popcorn, dricka och en film. Myyys=)

Söndagen:
Denna dagen blev oxå en pysseldag. R fixade m lister till övervåningen och jag plockade lite och rensade ur garderoberna hos barnen och fyllde på m det nya istället=) Tog sen Lowe i vagnen och gick en promenad. Jag lagade även en god vildsvinsstek m potatiskuber och sallad till. Barnen åt kött som aldrig förr så det var uppskattat konstigt nog=) Vid 17:40 stack R iväg på styrelsemöte och barnen o jag rengjorde hamsterburarna, duschade, fixade kvällsmat o allt vanligt kvällsgöra... Hade sett fram emot ett bad i lugn o ro men då mötet drog ut på tiden ( 4 timmar!!!) så fick det bli en snabb dusch o sen hopp ner i sängen.

Måndag:
Idag har jag varit på föräldragrupp första ggn. Vi var bara 3 st där idag då 2 inte kunde komma och det var bara kända ansikten=) Hoppas det kan bli trevligt. Vi ska ses om 2 veckor igen. Har precis intagit lite lunch och Lowe sover ute i vagnen. Hade gärna sovit en stund jag oxå men kan inte koppla av när Lowe ligger ute i vagnen så det får bli o slappa lite sen kanske. Ikväll är det träning för de stora grabbarna så det lär nog inte hända så mkt mer här idag.

Over and out...

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0