Alla goda ting är tre=)

Är det inte så man säger?  Idag slog det mig att det är så i alla fall. Efter ännu en stöknatt så satt jag här imorse dötrött,  och skrev på FB.  Efter bara några minuter så skriver min svägerska att hon kan komma och ta Lowe i vagnen m Leia en stund på fm så jag kunde få vila. Du goa människa så härligt glad jag blev=) Mellan 10-11:40 så var jag alltså helt ensam i sängen och kunde ligga o vila o koppla av=)
Detta gav mig ny energi så efter att Lowe och jag käkat lite lunch så tog vi hunden en liten sväng ut i regnet. Jag njöt av den friska luften och kände mig pigg o glad. Hittade dessutom lite blommor längs vägen som jag var tvungen o plocka m mig hem=)
Så idag var det vila, frisk luft och omtanken från en annan människa som var mina goda ting och gav mig en extra kick för att orka m dagen.
Tusen tack Pernilla för hjälpen idag!!! Säg till när du behöver min hjälp så är jag där=)


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Varsågod det var så lite så=)/Kram Nilla.

2010-06-09 @ 17:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0