Varmt?!

Jag tänker INTE klaga på värmen men nu är det verkligen varmt! Har ändå inte farit så illa som jag brukar göra om sommaren. Nu har vi inte varit vid stranden sedan i söndags då vi kände allesamman att vi behövde vila lite från solen. Vi har då grejat lite här hemma samt att vi  igår var och hälsade på några nya trevliga vänner från jujutsun och hade en riktigt trevlig em=) Jag har dessutom varit på gymmet 2 dagar i rad!!! Chockad? ;) Tänkte köra igång ordentligt nu. Vill inte att allt ska hänga o slänga längre så nu får det banne mig hända ngt=) Tänkte dra ner tidigt imorgon bitti igen innan vi drar till Vita sand. Barnen ligger fortfarande i poolen här ute och gubben kom hem nu från sin träning så nu tänkte vi spela lite Monopol =)
Ha en fortsatt trevlig kväll=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0