Min älskling börjar bli stor...

Ja man börjar inse att det faktiskt händer en del saker m älskade Hampus. Han blir 9 år i december och börjar bli mer medveten om vissa saker nu. Tidigare har han alltid lekt runt utan att tänka så mkt på om han är naken när han badar, inte brytt sig om han har bara kalsonger när ngn kommer förbi, klätt på sig ngt bara som funnits i garderoben osv. Nu har han åsikter om kläder är snygga och om dom passar på honom, gå naken hemma eller i kalsonger när ngn kommer, glöm det!!! Är vi på stranden och det ska bytas till badbyxor så ska det lindas handduk om och krånglas m kläder en kvart innan han kan bada=) Han har även nu fått för sig att han ska ha långt hår, så när jag ville klippa honom till skolavslutningen så blev det tvärstopp. Ikväll efter duschen ställde han sig vid spegeln och kammade till en frisyr och frågade mig om han blev snygg=) Älskade plutten min, det går alldeles för fort. Var liten ett tag till...


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0