Ingen risk...

När jag skulle lägga upp Lowe nu för förmiddagssömnen så börjar han o fäkta m armar o ben och gnyr. Detta brukar han inte göra och då slog det mig att han inte fått mellanmålet innan han la sig=) Han äter gröt och smörgås till frukosten men brukar även hinna med ett mellanmål innan han somnar nu vid 10 och det hade jag uppenbarligen missat idag av ngn anledning. Så upp igen m honom och ner till matbordet för mellanmål. Efter det var intaget så bar det iväg tillbaka till sängen igen och denna ggn utan protester=) Så ingen risk att han inte säger till när han är hungrig, mitt lilla matvrak ;)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

tjena stumpan! Nu har jag läst ifatt lite :) TACK FÖR IDAG!!! Very nice to hang out with ya bejbi:)



Nu är det sängen. Har försökt att kunna mobilblogga (med bilder, skriva funkar men inte bilderna). Du kanske kan hjälpa mej med det nån dag? PLEASE!)



Pussar o kramar

2010-07-30 @ 00:18:54
URL: http://www.linda-emma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0