Sjuk...

Tyvärr slutar nog denna helgen med att jag är sjuk=( Har ont i halsen, ena örat, huvudet och fryser... Märker ni att jag låter lika gnällig som en karl...

Trots detta så har helgen varit bra. Igår fixade jag en smörgåstårta som var tänkt o mumsa på kvällen men vi fick ändrade planer då ett par vänner ville köpa lite mat o umgås på kvällen och så blev det. Vi hade en kanontrevlig kväll med MYCKET prat!

Idag har det varit lugnets vrå här. Jag och Lowe pallrade till slut oss ut i kylan och gick till Kvantum o handlade några små saker. De stora barnen var med pappsen sin i pulkabacken. EFter min promenad så satte jag igång spisen och gjorde porterstek som nu sjunkit ner i lilla magen. Tanken är att smörgåstårtan ska ätas lite senare ikväll när barnen ligger och vi kan sitta i lugn o ro och titta lite på tv:n.

Förhoppningsvis så försvinner denna förkylningen snabbt för jag har ju faktiskt lite roligheter inplanerade denna vecka. Imorgon är jag medbjuden till Chili för att käka en bit mat och på tisdag är jag bjuden på sminkparty
( MaryKay). På onsdag ska jag även till BHV för att mäta o väga Lowe och därefter till jobbet för att äta lunch med en kollega=)

Så nu kastar vi bort skitförkylningen och vaknar pigga o friska imorgon bitti=)

Ha en fortsatt trevlig söndag.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Hoppas att du är piggare idag!Matte kom hem i natt och kände sig inte pigg=( Men vår lille mysfarbror (Theo) kan inte bli sjuk verkar det som=)/Kram.

2010-01-25 @ 08:05:53
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Synd att du inte kunde följa med till Chili. Krya på dig! Kram

2010-01-25 @ 20:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0