Inställt=(

Idag fick jag tyvärr ställa in utekvällen med tjejerna. Vi skulle ju ut o käka på Chili o ha trevligt men eftersom jag fortfarande inte känner mig helt pigg så fick jag ställa in det. Hoppas på en bättre dag imorgon då jag är bjuden på sminkpartyt. Förhoppningsvis så tar Lowe flaskan oxå så jag kan åka själv o koppla av en liten stund=)

Ska inte klaga i alla fall på mina barn. De är världens underbaraste. Ikväll har Felicia, Lowe och jag varit ensamma då R o Hampe har varit o tränat jujutsu. Lowe låg ett bra tag på golvet o bara sprallade o var helnöjd medan Felicia skrev lite på datorn o lyssnade på Zillah och Totte. Efter det så åt hon lite kvällsmat och jag följde henne sedan upp o sa god natt vid 19:10.

Därefter var det dags för Lowe och bada. Kl 20:00 var han nybadad och nyäten. Som vanligt gick jag sedan upp o la honom i sin säng, sa god natt och stoppade om honom. Efter en halvtimme var R uppe och kollade till honom och där ligger han fortfarande vaken och helnöjd=) R gick sedan upp en stund senare och där ligger han och sover helt lugnt. 7 veckor gammal och helt otroligt lugn om kvällarna och somnar själv. Kan man önska sig mer än så?!

Nu har vi suttit en stund i lugnet vid tv:n och det är dags för en dusch innan sängen.
Natti

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny

Det blir fler gånger!Det var jättebra. Dom hade erbjudande i jan-feb. Valfri pizza, rulle eller kebabtallrik för 49 kr mellan 17-19. Så billigt blev det också.



27 feb är det fest hos Jessica. Sen ev utgång på Chili. Boka in det datumet =) Och se till att va frisk =)

2010-01-26 @ 07:09:53
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0