Första helgen förbi...

Ja då var första helgen på 2010 över. Herregud, vart tar dagarna vägen?! Jag kommer ju inte ut på promenad nån dag känns det som... Igår hade vi ju kalas på Leos lekland för Hampus vilket blev väldigt lyckat med nöjda barn. Det är så sjukt skönt o slippa städningen o plockande med mat o efterrätt så det var värt varenda krona igår=)

Idag har R o My varit inne i Kalmar på Media Markt och köpt en systemkamera till My både som julklapp o födelsedagspresent. Hoppas den fungerar bra My=)

Efter det så har det lagats kyckling till middag, pysslats lite med Felicia och plockats tvätt m.m. Tanken var egentligen o ta en tur till backen här hemma med pulkan men Felicia har troligen öroninflammation så hon har inte varit så pigg idag så därför blev det ytterligare en inomhusdag.
R har varit o lämnat My vid tåget precis o for nu iväg för att hämta hem Hampus o sedan ska han direkt o träna ju-jutsu ett par timmar. Längtar så nu tills jag kan åka o träna o få lite egentid. Det blir väldigt lätt att man glömmer bort sig själv med en liten i huset så nu ska jag börja ta min egentid hemma med att fota eller en stund vid datorn o.s.v. Det är så viktigt o få sin egna lilla stund för att samla energi...

Ska se om jag kan få den lille o somna nu men lägger in några bilder här innan.
Återkommer snart igen hoppas jag=)


Tydligen är det segare än kola nu på blogg.se o ladda upp bilder så det blev bara en på mig som jag ser ut nu med lugg=)
Med tanke på att det tagit mig ca 45-50 minuter o få ihop detta inlägg ( mellan att rulla vagnen, amma, hjälpa Felicia...) så får jag återkomma med bilderna vid senare tillfälle.
Ha de gott så länge

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0