Sorry...

Sorry för min dåliga uppdatering men tiden vid datorn är minimal just nu, särskilt när Felicia har varit hemma hela veckan p.g.a. att magsjukan fortfarande härjar på dagis.

Dagarna springer iväg här som vanligt. Felicia är lika envis som vanligt, Hampus är som en liten tonåring och Lowe är som en liten badboll=) Lika underbara som alltid med andra ord;)

I förrgår bjöd Lowe oss på sitt första riktiga ljudliga skratt när pappa kittlade honom lite på magen. Då brast han ut i ett härligt skratt=) Han är som oftast glad och sprallig. Varje morgon han vaknar och man tittar ner på honom i spjälsängen så möts man av ett leende som lyser upp ens dag=)

Idag har vi varit på ett av helgens kalas. Min kusin Rasmus fyller 15 år imorgon så vi har varit där o firat honom o ätit gott=) Tack så mkt=)

Imorgon bär det av till min storebror för att fira min goa brorson Theo som fyllde 2 år i måndags.

Nu ska jag slappa lite i soffan en stund innan läggdags.
Ha en fortsatt trevlig helg.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0