Idag en skitdag...

Ja idag och just nu känns det som en skitdag tyvärr=( Lowe har sovit skitdåligt inatt p.g.a. sin förkylning som börjar bli värre igen. Tur att han ändå somnar om så fort vi åtgärdat problemen;) Jag har varit vaken 8 ggr på 8 timmar men fick sova en timme extra på morgonen då R tog honom.

Inte blir saker o ting bättre heller för att det när som helst bara hugger till höger sida om hälsenan av smärta och gör så att hela foten ger vika när jag kliver ner. Känns sådär när man får bära Lowe ibland o inte vet om jag kan kliva ner på foten eller om jag ska vara på väg o ramla...

Känns som att jag kanske skulle köpa mig en lott idag... NOT! Skulle jag vinna en miljon så skulle jag förmodligen få betala 2 med den turen som föler mig hittills...

Jaja, slutgnällt för idag hoppas jag. Nu ska jag käka lite frukost och sen ska jag och barnen ner till stan då jag lovat Hampus att gå till leksaksaffären då de släpper de nya Bakugan idag=) Tänkte sedan baka lite med dom i em innan R kommer hem från jujutsulägret han ska vara på mellan 10-16. Sen är det min kväll då jag ska bort till vänner och ha trevligt en stund helt utan barn är det tänkt;)

Så jag håller tummarna för en bättre dag och önskar er alla en trevlig lördag=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0