Beroende...

Det är nog sant. Jag har nog blivit beroende av Öppna förskolan=)
Felicia, Lowe och jag var där för första gången för en vecka sedan och har nu varit där 4 ggr på en vecka!!! Jag och de minsta barnen åkte dit idag på fm. Felicia fick syn på en nyfunnen kompis där och de började leka o pyssla direkt och gjorde så resterande tiden på ÖF.
Detta innebar ju att jag fick en chans att prata lite med andra vuxna männsikor som omväxling=) Det är så himla trevligt när man kommer ner dit o ser några kända ansikten. Tack o lov för ÖF!!!

I em har hela familjen varit med mina föräldrar i pulkabacken där pappa satt upp grillen o mamma fixat pinnbröd, korv och varm choklad. 2 timmar var snabbt gångna och vi hade alla fått lite frisk luft=)

Nu väntas en lugn kväll på 51:an med lite mat och Let´s Dance.
Ha en fantastisk skön fredagkväll nu.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny

Så himla trevligt att du hittat dit =)

2010-02-05 @ 20:40:15
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0