Det går åt pipan...

Ja det går åt pipan med min sunda livsstil o allt som jag tidigare pladdrat om här innen. Faan alltså att det ska vara så svårt o få i sig nyttig mat och så sjukt lätt o stoppa i sig skit! Dessutom så jävla svårt o ta sitt feta arsle till träning! Jag vet ju att jag inte mår bra av o se ut som jag gör nu! Dessutom behöver jag träning för både ryggen och axlarna för att minska min smärta! Finns det ngn därute som kan stötta mig i detta och som kanske själv har gåttt ner många kilo och lyckats skapa sig ett sundare leverne och kan tipsa mig detta?!
Jag var hos sjukgymnasten för sista ggn idag för mina axlar och min nacke. Vi började även prata om mina bekymmer med smärtan sedan foglossningen. Jag fick lite tips om träning och vad jag ska tänka på o.s.v. Dessutom lovade hon att höra av sig efter jul för att ha en genomgång med mig på gymmet så jag vet vilka maskiner jag vågar köra. Så nu gäller det åter igen o ladda inför detta, för jävlarinamma att jag ska kunna visa mig på beachen 2011 utan en stor hängig mage, gäddhäng på armarna och sladdriga lår!!!!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: carro.s

du har inga sladdriga lår å du kommer vara toppen fin beach 2011, jag tror att när du är redo så kommer du komma igång med träning å så kommer det att lösa sig med nyttig mat oxå. Det kommer gå fin fint ska du se, jag ska titta in å peppa dig!!

2010-12-10 @ 19:03:32
URL: http://trissitosar.blogspot.com
Postat av: svar till carro

Tack Carro! Det behövde jag höra=) Kram Kram

2010-12-10 @ 19:20:44
Postat av: Nilla

Nu får vi ta tag i det här du och jag!

/Kram Nilla.

2010-12-11 @ 21:09:02
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: Linda

jag peppar dej gärna..jag e ju ett bra exempel påatt det faktiskt GÅR att förlora lite kroppshydda. Nyttig mat begöver inte vara äcklig. Motionerar du ofta (powerwalks tex) så kan du äta mycket av det du redan äter nu som du tycker om och ändå gå ner..vi kan ta det mer på tel baby...puss och det komer gå bra.

2010-12-13 @ 19:02:51
URL: http://www.linda-emma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0