Dagens goda gärningar=)

Glömde ju skriva i mitt förra inlägg om mina goda gärningar=) När jag var på väg med bilen så körde jag förbi en tjej m världens största resväska släpandes i snön. Antog att hon var från designhögskolan och förmodligen bodde på andra sidan stan. Funderade på om jag skulle fråga henne om hon ville ha skjuts någonstans men jag fortsatte köra. Ångrade mig dock och körde tillbaka, hoppade ur bilen och frågade om hon ville ha skjuts någonstans. Hon svarade
- Sorry... Ok tänkte jag, givetvis är hon inte svensk=/ Så jag tragglade fram ngt på engelska och hon blev superglad=) Hon bodde inne i stan så det var några kilometer hon skulle traskat i snön med denna gigantiska resväska. Behöver jag ens säga att hon var tacksam=) Jag fick däremot inse att jag är usel på engelska!!!

Min goda gärning nummer två idag var gentemot min bror som hade magont. När jag var hos honom så sa jag att jag hade piller hemma han kunde hämta om han behövde. Han gick o åt istället och jag åkte o handlade på hemvägen.Han ringde sedan när jag var på ICA. Som tur var hade dom  receptfria tabletter där så jag köpte det och åkte tillbaka till honom m dessa =) Hoppas verkligen han har piggnat på sig nu.

Med dessa två goda gärningar på en och samma dag borde jag väl ligga på +sidan hos tomten i år =)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Tack söta, du är alltid snäll och gör goda gärningar=) Tomten kommer garanterat till dig!/Kram Nilla.

2010-12-21 @ 10:47:39
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: Linda

gulligt av dej!

2010-12-22 @ 15:14:58
URL: http://www.linda-emma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0