"Liten" o jag=)

För en vecka sedan så var jag på dejt. Oj vad länge sen det var!!! Jag var på dejt m min bästaste barndomsvän Linda alias "liten". Vi har inte setts sedan förra sommaren så det var verkligen efterlängtad dejt. Vi hängde i stan, satte oss på ett "bra" fik ( NOT!!!) o käkade lite. Satt även som två tonårsbrudar m våra Iphones=) Vi blarrade om allt o inget. Lustigt att man med en del bara kan blarra som om man träffades jämt trots att man bara ses en gång om året. Efter lite hattprovning i affärer o lite shopping så avslutade vi dagen m att fika lite. 7 timmar gick vi tillsammans men det kändes som en ynka liten timme =( Hade nog kunnat fortsätta en dag till=)
Miss u bästaste "Liten"!!!
Lite bilder från vår flamstrams- o mysdag=)









 


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

Mysdag!!! Ja vi hade verkligen kul men det har vi ju faktiskt jämt när vi hänger! Nästa gång blir väl när du kommer upp hit och hälsar på! Du e så välkommen!

Puss

2010-08-10 @ 12:52:36
URL: http://www.linda-emma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0