Kan man misslyckas med att göra egen barnmatspuré?

Ja det kan man, eller tydligen så kan jag det i alla fall! Eller vad säger ni om dessa bilderna när han får smaka hemmagjord palsternackspuré?




Jämfört med denna när han ätit "köpemat"...



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Peter Bäckman

Ha ha ha, heelt underbart Johanna. Camilla och jag skrattar så gott. :-)

2010-04-26 @ 20:41:22
Postat av: Jenny M-P

Usch och fy!



Palsternacka är ju skitäckligt om du frågar mig =) Jag håller på Lowe i den här fighten...



Jag gjorde mest potatis och morot. Det funkade här =)

2010-04-26 @ 21:02:18
Postat av: Svar till alla

Haha, ja visst är det underbart Peter=)



Men Jenny då, plsternacka som är sååå gott=)

Ska fortsätta min kamp idag med att göra potatis o morotspureér oxå=)

2010-04-27 @ 07:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0