Utmaning

Utmaning

Den här gången har jag fått en utmaning av min gräsänkavän Helen.
Jag ska skryta lite om mig själv och berätta 7 saker som är positivt med mig.
Det här är inte lätt för mig och det vet ni som känner mig. Mitt självförtroende är ju inte på topp.

1: Jag är väldens bästa mamma och gör allt jag kan för mina barn.
2: Jag är en bra fru och gör allt för min älskade make.
3: Omtänksam.
4: Envis som synden (kanske inte alltid så positivt)
5: Hjälpsam
6: Nyfiken (både på gott och ont)
7: Oftast glad och positiv

Oj det tog sin tid. tänk, 7 små bra saker fick en att fundera ett bra tag. Hade det varit negativa saker så hade man nog varit färdig på ett par minuter. Dags att vända på det kanske...

Jag skickar vidare utmaningen till:
Jenny (jennymelin.bloggagratis.se)
Liten (enmammaslycka.blogg.se)
Maria (slaria.blogg.se)
Pernilla (mirakelbarnet.blogg.se)
Louise (systerlouise.blogg.se)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

hej baby, allt det där stämmer på dej! Fatta vad stark du e!! Jag håller på dej!!!



jag ska göra samma sak imon på bloggen och skriva...



PUSS

2009-09-23 @ 00:24:30
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Helen

Kul att du fick ihop det.

Jag tror man vet vad man är bra på fast man vill gärna inte skryta.

Men jag är säker på att alla saker stämmer på dig.

ha en bra dag.

Kram

2009-09-23 @ 13:20:55
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0