sömnlös natt och fullspäckad dag- går det ihop?!

Tyvärr blev det ännu en sömnlös natt då lillan var orolig hela natten. Hon var helt vaken till och från några ggr och när hon väl sov så låg hon och ojade sig hela tiden. Hon hade inte ont o kändes inte varm utan bara allmänt orolig och varm. Detta innebar att jag hade en ledsen och supertrött tjeja vid frukostbordet som bara grät och inte orkade sitta upp.Hon ville inte ens gå till dagis och då är hon trött! Hon kröp istället upp i soffan och vilade en stund istället. SJälv kunde jag plugga en del på fm vilket kändes bra. Efter det så har det varit hundrundor, lunch, middag, skicka brev o.s.v. Som vanligt en fullspäckad dag. Idag gjorde Hampus mig så otroligt glad och stolt. Han har varit på ju-jutsuträning idag men tränat med 9-13åringar. Han var så otroligt duktig både på och lyssna och utföra övningarna. Det var riktigt kul och titta på träningen idag och man blir så stolt i mammahjärtat=) Han fick ikväll en ju-jutsudräkt av min morbror Micke som min kusin hade när han var yngre och tränade så nu ska han bli en fullfjädrad ju-jutsukille=) Nu sitter Hampe och jag och kollar IDOL. Han ahr studiedagar torsdag och fredag så då fick han mysa lite med mig ikväll. Lillan sover sedan ett tag tillbaka. Nu ska jag slappa lite innan John Blund kommer.
Bye

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0