Skitstart!

Idag är det verkligen en skitstart på dagen. Min älskling har ju åkt igen till Afghanistankl 03:42 imorse eller inatt, vad man nu ska kalla det vid den tiden. Vi mös en stund i soffan igår och åt skagentoast. Min älskling ville inte gå och lägga sig utan kände att han hellre sov lite på den 29 timmars långa resan idag istället. Eftersom jag inte ville gå och lägga mig ensam så blev jag liggandes i soffan medan mannen tittade på TV. Kl 00:20 så strejkade ryggen och jag fick traska upp motvilligt till sängen. Älsklingen följde mig upp och stoppade om mig. Tyvärr infann sig inte sömnen för mig alls där jag låg alldeles ensam i sängen. Älsklingen kom upp igen och kramades en stund. Därefter var det att försöka sova igen men kl 03:44 var det dags för toabesök och då ser jag att taxin kommer och min älskling är åter på väg bort från mig=( Nån gång efter detta somnade jag äntligen och sedan var det dags att gå upp kl 06:50 igen. Detta innebar kanske ca 2 timmars sömn för mig inatt vilket definitivt känns idag. Jag gråter för allt. Huvudet är tungt och allt känns jävligt. Dessutom vill inte ryggen bli bättre utan tvärtom mer och oftare ont. Känns inte så optimalt nu när man ska vara ensam i 4 veckor. Vill helst inte bli sjukskriven då det bara bli så mkt strul med allt utan det gäller o bita ihop 4 veckor. Dock blir det väl att bryta ihop idag. Men det kommer ju en ny dag imorgon...

Nu ska jag faktiskt lyda min älskling för en gångs skull och lägga mig och vila. Får öppna böckerna sen istället.
Hoppas din resa går bra älskling så hörs vi när du är framme. Älskar dig!!! Du är mitt allt!!!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny Melin

Stå på dig vännen! Du är stark, du fixar det här! Hör av dig om jag kan hjälpa till med nåt... Kram!

2009-09-22 @ 09:39:50
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: JOHANNA

Gud va fint, ;/ lycka till med allt!

2009-09-22 @ 09:49:17
URL: http://johannasarea.blogg.se/
Postat av: ann

Nu är ni ju nästan framme vid målet :-) för det är sista resan nu va? Riktigt bra gjort, vet vilket jobb det är med två barn som kräver mycket av en. Vilken supermorsa!!! Kram Ann

2009-09-22 @ 10:31:19
Postat av: Svar till alla

Tusen tack för era ord. Betyder så mkt. Usch vad man kan känna sig ensam ibland=( Som jag skrev, idag är en bryta-ihopdag och imorgon är en ny dag;)

Kram

2009-09-22 @ 10:53:59
Postat av: Helen

Stackars dig, det låter som en riktigt jobbig natt och dag.

Men det lät som ett bra råd att lägga sig och vila.

Jag är säker på att du klarar dom här 4 veckorna som kommer.

Du verkar så otroligt stark som person.

Ta hand om dig så får du en stor kram ifrån mig.

2009-09-22 @ 13:00:27
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Helen

Du har en utmaning att hämta på min sida.

Kram

2009-09-22 @ 16:56:21
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Maria

Förstår att de känns tungt just nu! Jag kan knappt tänka på när Per åker på måndag, då ska jag vara själv i 10 veckor.. men men, sen är de över! Men men, jag är ju inte själv i allafall.. jag har en liten kisse och så har jag ju en liten bebis i magen som förhoppningsvis ska fortsätta växa och må bra därinne :) Tihi.

2009-09-22 @ 18:05:05
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0