Sjukt begär...

Just nu har jag sånt sjukt begär efter mina plommontomater. Hade inga hemma igår så då blev det ngn enstaka chokladbit istället men det gick inte upp mot mina tomater. Idag måste jag ner o köpa tomater annars blir jag nog galen. Ska äta frukost nu men i huvudet finns bara bilden av mina små röda goa tomater=) Mamma ska komma ner om en stund och hade några tomater hemma som hon skulle ta med sig så länge. Nu skulle man haft mannen hemma så han kunde åka o köpa det åt mig. Tur han kommer på torsdag=)

Vilket tjat om tomater det blev o hur kul är det att läsa om men det är så mina dagar se ut nu. Ge mig plommontomater så är jag nöjd=)


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Du är rolig du=) Ja det är ju bra att det är något nyttigt! Här dricks det mineralvatten som jag har dille på=)/Kram.

2009-09-05 @ 11:30:53
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: Tova

Jaa, det var så roligt att höra det lilla hjärtat slå, lät som galopperande hästar haha :)

Och ja, det känns verkligen otroligt att få vara med om detta, att ett litet liv växer i ens mage... Börjar känna rörelserna mer och mer också, vilket är himla mysigt :)

Hoppas du fick dina tomater nu till slut hihi, själv har jag slevat i mig en halv liter yoghurt för en stund sen ;P

2009-09-05 @ 19:37:31
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: svar till Tova och Nilla

Ja visst är jag knäpp. Får skylla på lillprinsen där inne=) Ja jag fick tomater till slut. Mamma kom ner en stund i förmiddags och tog med sig en ask med plommon och körsbärstomater som försvann i ett nafs. Dock sitter jag här igen med suget efter mina tomater. Får nog bli en kundvagn med bara tomater nästa gång=)

2009-09-05 @ 20:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0