Plommontomater vs twistpåse...

Idag har jag en tv-kväll och då kommer ju det naturliga suget efter ngt att äta. Hade köpt en twistpåse tidigare idag som lockade men efter ett par bitar så insåg jag att det inte var det jag var sugen. Styrde istället ut mot kylen och plockade fram en ask med körsbärstomater och babyplommontomater. Precis det jag var sugen på så nu har sista asken med tomater gått åt så det blir till o handla det imorgon. Tur man fått dille på ngt som är nyttigt i alla fall=)
Nu ska jag lägga mig raklång o kika på Lyxfällan innan det är dags för sängen.
Bye bye

Mums=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Tova

hehe, ett ovanligt fräscht kvällssnacks där ;)

känner igen det där med suget framför tv-soffan hehe...

ska själv föda i januari, du är ju en liten bit före mig så jag kan kika vad som "väntar" liksom ;)

2009-09-04 @ 22:28:46
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: till Tova

Kika på du=) Ja det känns bra o fastnat för ngt nyttigt=) Tyvärr blev gårdagskvällen inte den nyttiga då det endast fanns twistpåsen. Lustigt nog tyckte jag inte att det var så gott utan kunde bara tänka på mina tomater som jag inte fick en enda gång igår=( Måste ner o handla det idag då jag är så sjukt sugen på det nu!!!

2009-09-05 @ 09:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0