Morgonens tanke...

Har precis kommit hem efter att ha kört barnen till skola och dagis. På vägen hem inser jag att magen börjar bli så stor att ratten nuddar den när jag kör bilen. Visst kan jag ju flytta bak stolen men hur 17 ska jag nå ner tilll pedalerna då?! Tänk om man kunde växa några centimeter på längden samtidigt som magen växer, det hade ju varit kanon!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny Melin

Ha Ha. Jag minns precis hur det var. Jag halvlåg i sätet för att nå ner till pedalerna =) Sen såg man knappt över ratten =)

2009-09-17 @ 09:29:20
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: Svar till Jenny

Ja, det är inte lätt o vara kort i rocken alltid=)

2009-09-17 @ 11:01:43
Postat av: H

du får sätta tegelstenar under skorna :)



Ja, jag brukar också spela mycket på chokladhjul för det är ju så kul att vinna! I somras så tänkte jag... en 100 lapp.. inte mer än så! Mitt sällskap tog en sista tur i Balder o jag spelade. När 100 lappen var slut så lyckades jag skrapa ihop 20 kronor i mynt.... o då vann jag! Där stod jag helt själv bland främlingar så jag kunde inte riktigt skrika ut min lycka. Typiskt! :)

2009-09-17 @ 16:37:11
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0