Måndagen avklarad

Japp nu var ännu en måndag avklarad. Dagarna går så sjukt fort och jag ligger efter med skolarbetet tyvärr. En anledning är min trötthet som flyger på mig på fm när jag lämnat barnen i skola o på dagis. Sätter mig alltid då och börjar plugga men ögonlocken blir till slut så tunga att jag är tvungen o vila mig en liten stund. Har idag varit o köpt järntabletter som jag ska försöka få i mig på ngt sätt=S  Dock går ju tiden snabbt o man ska äta lunch o sen är det dags o hämta hem barnen igen. Det är lite svårt o plugga med barnen hemma när man är själv med dem. Även Hampe har ju läxa som absolut ska gå i första hand. Det ska dessutom hinnas med mellanmål, middag och kvällsmat innan det är dags o sova. Idag har vi även varit med Hampus på simskola första ggn. Han var superduktig och gjorde som han blev tillsagd. De övade idag på bentagen och det gick riktigt bra. Han var stolt över sig själv när vi åkte hem, med all rätt=)

Jag har nu suttit en stund igen ikväll och tränat på tabeller o ramar men det är inte så lätt precis. Man ska dessutom ha läst några kapitel i boken vilket visade sig vara 100 sidor ungefär som jag ligger efter med=( Känns inte helt bra faktiskt. Måste öka takten ännu mer hur det nu ska gå då jag tycker att jag faktiskt har disciplin o sätter mig när jag får möjligheten. Jaja, vi får se hur det går med det hela.
Nu ska jag i alla fall gå o lägga mig i tid för en gångs skull=)
Natti

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Maria

Hoho, tips på vitaminer som kanske är lite lättare att få ner är apotekets vitaminer särskilt för kvinnor. De är med extra folsyra och järn, dvs bra för gravida. De är en rosa/vit burk och kostar kring 70 kr om jag inte minns fel. Testa :)

2009-09-08 @ 08:41:30
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: H

Måste vara underbart att få hem honom en sväng, och sen är det inte långt kvar väl?

Just nu känner jag att jag går och väntar på att han ska åka ner på riktigt, så han kan komma hem någon gång :) Lite snett kanske, får väl försöka ta vara på tiden innan också.

2009-09-08 @ 09:08:16
URL: http://grasankan.blogg.se/
Postat av: Tova

Jaa, vi funderade på att köpa en begagnad vi också, men till slut blev det en sprillans ny i alla fall :)

Första gången man får bebis känns det ju lite speciellt och kul att ha nytt ;)

Hur mår du förresten, och vilken vecka är du i?

kram

2009-09-08 @ 14:02:39
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: H

Du är en riktig kämpe! Du är duktig som tar hand om allt. :) Du hittar nog snart några vitaminer som passar dig bra! Kram

2009-09-08 @ 19:39:31
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: H

Tack tack tack för din kommentar och för att du får mig att inse att det inte bara är jag som bubblar över! Det är så svårt att prata med vänner om det här, de förstår inte!!! Jag är glad att jag funnit dig o andra som man kan prata med om detta! Jag följer din blogg! Kram!

2009-09-08 @ 21:19:46
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0