Idag tröstäter jag...

Jag som knappt ätit godis eller druckit läsk sedan jag blev gravid sitter just nu med en skål ostbågar och läsk framför mig. Har även en stor chokladkaka i köket som väntar. Tröstätning kallas detta! Saknar min man så oerhört mkt alleredan och tårarna kommer alldeles för lätt idag. Denna ggn kändes det konstigt för oss båda att han åkte eftersom det inte är helt ok med mig här hemma utan snarare blir besvären värre och kommer oftare. Vet att han hade dåligt samvete för att han åkte denna ggn men det ska han inte ha för jag har inte bett honom stanna hemma. Jag vet att han gör allt för mig och skulle stanna hemma om jag bara bad honom men jag är envis som synden och ska fixa detta bara allt är ok med lillprinsen där inne. Nu ska jag kolla IDOL och sen ska jag lägga mig.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Helen

Det är ok att tröstäta lite ibland.

Och jag tycker du är värd det.

Du är så stark som klarar detta ensam.

Jag tänker på dig och skickar massor av positiv energi.

Kram

2009-09-23 @ 13:27:42
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Stina

Usch, jag kan inte ens föreställa mig hur det känns att ha sin älskade så långt borta så här dags i graviditeten. Förstår verkligen att det är tungt för dig eftersom du måste göra allt där hemma.



När kommer han hem igen? Har för mig att det var precis i samband med din förlossning, men att han skulle få komma hem ett par veckor tidigare, kanske. Var rädd om dig och ta inte ut dig fullständigt...! KRAM

2009-09-23 @ 14:44:13
URL: http://fladdor.blogspot.com
Postat av: Stina

Oj läste nu att han kommer hem igen om fyra veckor.

2009-09-23 @ 14:46:37
URL: http://fladdor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0