Helgen över=)

Då var denna helgen över. Det är inte klokt vad tiden går fort. Dock har helgen bestått mest av städ och plock. Vi var dock iväg en stund igår em på kalas då min kusin Philip fyllt 9 år. Annars håller jag  på och snygga till här hemma och gör det lite höstombonat till min älskade kommer hem på torsdag=) Som tur var har jag ju mina älskade föräldrar som har hjälpt mig under helgen eftersom både magen och ryggen havererar för mig ganska snabbt. Idag har det grejats heeela dagen. Jag fixade lite  käk o sen var det bara att fortsätta feja igen. Nu äntligen har jag fått en egen stund för mig själv så jag sitter här i mitt mysiga vardagsrum och tittar på " Ensam mamma söker". Ska snart krypa till kojs om en liten stund då det är dags för skola o dagis imorgon.
Vill bara sända en jättekram till mina föräldrar som hjälper mig när R är bortrest. Älskar er!
Hoppas ni andra haft en bra helg=)



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Helen

Vad skönt att du har föräldrar som ställer upp.

Ha en bra dag.

Kram

2009-09-07 @ 10:06:19
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: H

Skönt att man inte är ensam. Eller skönt ska man väl kanske inte säga, när det handlar om att andra också mår dåligt, men ja, du förstår nog vad jag menar :)

Känns bra att det finns fler där ute som vet vad man går igenom, och som uppenbarligen klarar av det bra.

2009-09-07 @ 15:30:35
URL: http://grasankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0