Dagen

Idag har mamsen och jag varit och handlat tillsammans i Kalmar på Citygross samt att vi gick in på IKEA. Det skulle vi nog aldrig ha gjort för det blev både dyrt och gav mig en olidlig smärta i vänstra ljumsken o ryggen. Det är den sidan som brular krångla ibland. Dock gav det mig sån jäkla smärta så jag mer eller mindre hängde på vagnen o släpade benet efter mig. Inget kul med såna dagar. När jag sen kom hem så har jag haft 2 grabbar här extra några timmar som jag lovat passa men de är ju så stora så de sköter sig själva. Blev bara så sugen på o fixa till här hemma tills R kommer hem men att försöka påbörja ngt alls var ju inte o tänka på p.g.a. smärtan. Jag är glad att jag kunnat förse mina barn med mat under em och kvällen. Nu är även första barnet i säng o andra ska snart i bingen han med och då får det bli soffan för min del en stund o tänka på allt som jag ska göra när det är bättre i ljumsken. Vill ju ha allt i ordning när min älskling kommer hem.
Tjing för ikväll.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0