Börjar inse nu...

Vaknade i morse och kände mig ganska välmående. Ryggen kändes ok så jag började greja med att starta tvättmaskinen, vika och bära upp tvätt, plocka undan m.m. Efter ca 30 minuter så känner jag hur ryggen börjar ge vika. Smärtan kommer plötsligt och ondskefullt. Snart har jag svårt att förflytta mig och då kommer tårarna. Känner att jag får inse att jag faktiskt behöver min älskling hemma nu. Hur gärna jag än vill klara mig själv så har jag nu insett att jag inte gör det. Jag klarar inte mig själv 24 timmar om dygnet med barnen, hunden, hemmet o allt omkring när jag mår som jag gör. Detta gör beslutet lite lättare att acceptera och så får vi se vad tiden utvisar. Just nu längtar jag bara efter att få hem min älskade själsfrände. Bara 3 dagar kvar nu=)
Tröttheten har nu tagit över min kropp, John Blund har kommit med sömnpulvret så nu blir det sängen för min del.
Natti

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0