Myskväll

Idag har lillan varit på sin jympa som hon tycker är så kul. Under tiden gick jag, R o Hampe ner till Netto som ligger precis bredvid för att handla lite bröd. När vi är i affären så har Hampe en önskan om att få våfflor, sylt och grädde till kvällsmat. Vi handlar ingredienser till det och sen går vi tillbaka till jympan. När vi kommer hem så hoppar lillan in i duschen och sen har jag två barn som hjälper mig med våfflorna. Vi dukar lite mysigt med lite ljus på bordet. Sen smaskar vi i oss våfflor med vispad grädde och sylt. Mums! Båda barnen var supernöjda. Lillan ligger nu och Hampe ska alldeles strax krypa ner till kojs. Älsklingen och jag ska kika lite på tv ikväll och dyker nog ner i sängen hyfsat tidigt. Hoppas på en bättre natt så vi kan åka till Kalmar en stund imorgon. Ha en skön kväll allesamman.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: H

Gud vad gott med våfflor! Det får man nog unna sig någon dag känner jag :)

2009-10-06 @ 20:14:23
URL: http://grasankan.blogg.se/
Postat av: Helen

Vad mysigt det låter.

Och vad gott med våfflor, va jätte länge sedan jag åt det. Måste nog investera i ett våffeljärn.

Hoppas att du kommer iväg till Kalmar och att du mår bättre i dag.

Kram

2009-10-07 @ 08:26:48
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Svar till alla

Ja visst är det gott ibland med våfflor. Känner mig bättre idag så vi gör ett försök till Kalmar idag=) Hoppas ni får en bra dag.

Kram

2009-10-07 @ 08:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0