Mörka söndag

Idag är det verkligen mörkt o dystert. Man blir så sjukt trött av detta vädret. Felicia och jag har i alla fall varit på dans. Hon testade på detta för första gången idag och tyckte det var jättekul men för kort tid. Hon ville dansa längre=) efter detta så fick jag meddelande på msn från min svägerska. De ville komma ner med lite bullar då älskade lille Theo tjatade om kusin Hampo igen=) Tack för de goda bullarna och besöket idag. Det ljusnade upp dagen =) Felicia har sedan varit hos en kompis o lekt en stund och nu är Hampus på discobowlingkalas. R och Felicia är och lämnar My vid tåget så jag sitter här själv i soffan och gäspar. Katten ligger utsträckt i soffan och sover bredvid mig. Har en dålig dag i ryggen så jag kan knappt röra mig=( Ska lägga mig ner nu o vila lite. Ha en skön söndag nu.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Tack själva=)/Kram Nilla.

2009-10-11 @ 19:29:12
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0