Lördag igen=)

Idag har R varit med barnen i simhallen vilket var mkt uppskattat. Hampus hade tagit två simmärken och var mäkta stolt när jag hämtade dem=) Själv åkte jag ner till stan och köpte present då Hampe ska på barnkalas imorgon igen. Åkte därefter upp till min kära mormor o morfar och fikade en stund. Tyvärr är man alldeles för dålig på att åka och hälsa på de som står en nära. Allra helst nu när man har så sjukt ont i ryggen, utan man är oftast på hemmafronten om dagarna istället. Jag hade i alla fall en trevlig stund med dem=) Vi har efter detta sedan ätit lite lunch och sen spelade jag och R Trivial Pursuit med Hampe o Felicia. De var mkt duktiga men visst var det jag som vann=) Nu lagar min älskling mat och jag sitter o slappar. Så skönt o ha honom hemma så han kan laga lite god mat till mig. Ikväll blir det antingen fotboll eller Körslaget. Får väl se vilket som slår hårdast här hemma. Hoppas ni andra haft en trevlig lördag och att ni får en trevlig kväll.
Kram

Tokmajan min=)

Me posing=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Så fin du är och oj vad magen växer=) Det märks att det var ett tag sedan vi sågs!/Kram Nilla.

2009-10-11 @ 10:26:59
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: H

du ser grymt fräsch ut med din bebismage! :)

2009-10-11 @ 11:32:26
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Svar till alla

Tack vad snälla ni är=) Man får passa på o ta ett kort när man för en gångs skull inte traskar runt i sliten t-shirt o mysbrallor=)

2009-10-11 @ 14:06:00
Postat av: Linda

ohh va fin bild! Fin mage och vad långt hår du har fått gumman, kram

2009-10-12 @ 11:24:12
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0