Liten lyckoängel=)

I söndags fick jag ett kedjebrev på sms av min goa vän Pär. Vissa av dessa kedjebrev förkastar jag direkt medan vissa fångar min uppmärksamhet och skickas vidare (vilket nog retar en del som får dem). Anyway, detta sms innehöll en bild på ett tumnagelstort barn med vingar som sov och skulle ge lycka och medvind inom vissa dagar. Som sagt, jag skickade vidare det. Vad händer då? Igår kändes det som vi fick medvind i seglen i alla fall. Först fick jag ju paketet av min underbara vän Maria som verkligen lyfte min dag. Efter det så ringer de från försäkringskassan för att meddela att jag får min sjukskrivning beviljad vilket innebär att R kan stanna hemma från Afghanistan=) Detta kändes bara så skönt och jag kände lyckan i mig. Vilken tur att jag skickade vidare lyckoängeln. Tack Pär!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: H

Åh så skönt för dig!

2009-10-27 @ 09:31:36
URL: http://grasankan.blogg.se/
Postat av: Stina - i väntan på Fladdor

Åh, vad skönt!!! Grattis!



Bra saker händer bra människor :-)

2009-10-27 @ 10:11:13
URL: http://fladdor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0