Hur länge ska man orka =(

Inatt har varit den jävligaste natten hittills. Slumrade till några minuter i soffan igår men somnade om gott i sängen direkt. Gick sedan på toa kl 02 och efter det var det kört. Jag låg och vände och vred för att hitta en ställning som inte gjorde ont eller fick mig att tappa andan. Efter ett par timmar med värk i rygg och vänstra sidan av kroppen samt utan sömn tog jag mitt täcke och kudde och gick ner till soffan. Ibland har jag vilat bättre i soffan så jag tänkte att det var värt att pröva eftersom jag var så trött. Väl nere i soffan så inser jag att jag inte kommer att sova mer inatt. Det värker hur jag än ligger, hela vänster sida från axel ner till höften gör ont. Hur ska man orka om man inte får sova. Allt blir bara sämre o sämre trots att min älskling gör nästan allt här hemma och låter mig vila när jag behöver. Det gör mig så deprimerad. Inte ens när folk frågar hur jag mår kan jag längre säga att det är ok utan svaret blir oftast: en dag i taget. Jag vill inte vara gnällig och grinig men det börjar bli deprimerande att ständigt ha ont och sömnen minskar för varje natt. Jag hade sett fram emot denna sista graviditeten och skulle bara njuta hemma av att vara gravid. Just nu känns det inte som jag njuter alls utan vill bara att det ska vara färdigt, att vår lille prins ska kommma ut så man slipper ha ont. Sorry att min blogg blivit min gnällhörna men ibland måste jag skriva av mig. R är nu i skolan med Hampus och hälsar på och lillan på dagis så nu ska jag pröva att lägga mig att vila igen och se om jag kan få en liten stund till.
Natti.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny Melin

Håll ut vännen! Bara kämpa på... din belöning kommer snart =)



Ta en dag i taget, försök hitta små ljusglimtar.



Tänker på dig. Kram...

2009-10-14 @ 09:13:51
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: Nilla

Usch stackare...jag lider med dig!/Kram Nilla

2009-10-14 @ 12:10:23
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: H

stackars stackars! Det enda man får önska är ju att du ska få mindre ont så att du kan njuta av den sista tiden som gravid. Kram!

2009-10-14 @ 16:19:21
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0