Hemmadag istället=(

Mannen och jag hade tänkt att åka till Kalmar då han behöver shoppa lite kläder, visserligen jag oxå men men...
Tyvärr så har natten varit grym mot mig. I går kväll när vi la oss och jag skulle vända mig så slet det till i ryggen på vänster sida och det sitter i idag med. Jag har haft svårt att vända mig och även behövt springa på toa flera ggr inatt. Känner mig både trött och har för ont i ryggen redan på morgonen så jag vågar inte ge mig iväg till stan. Får bli en hemmadag istället och plocka lite efter ork. Hoppas på en bättre sömn inatt så vi kan dra en runda till Kalmar imorgon istället. Ha en bra dag.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Fick tips av en kompis som har haft foglossning sedan v 8 bägge graviditeterna att lägga satinlakan i sängen så att man glider lite lättare. Testa det!/Kram.

2009-10-06 @ 10:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0