Förvirrade mamman

Jag blir så arg på mig själv och hur virrig jag kan vara nu. När R var och lämnade barnen i skola o på dagis så ringer Hampes fröken och säger att Hampe är ledsen. De ska gå på långvandring och han hade ingen fika med sig för det hade vi glömt!!! Gör det ont i hjärtat då elller?! Usch så slarvigt. Som tur var så hade jag lite kex hemma och de skulle gå förbis vårt hus så R mötte upp dem och bytte väska med Hampe så han fick med sig lite fika på vandringen. Älskade lillplutten, sorry att mamsen din är så förvirrad nu. Hoppas d¨ni får en härlig vandring idag. Mami loves you!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Skönt att höra att fler är förvirrade. Jag brukar alltid förbereda dagen innan eftersom det är skogsutflykt varje tisdag. Glömde detta igår men kom som tur var ihåg det idag på morgonen!/Kram.

2009-10-06 @ 10:22:06
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: Linda

hej gumman, sånt är så lätt hänt...känn inte så. fast jag vet ju att man inte kan annat än att känna så ändå. Han fick säkert en bra dag på utflykten...jag hade känt likadant och det spelar nog ingen roll om man e gravid eller inte...man e bara mäniska..

2009-10-06 @ 12:35:19
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0