Borde sova nu....

Sitter här sedan en timme tillbaka. Kl är 04:21. Themuggen står på bordet och andra muggen the är påfylld. Vaknade runt 2-tiden igen och kunde inte somna om. Dels för smärtan och dels för alla tankar som maler i huvudet om avslaget från FK. Vad är det som gör att jag inte ha tillräckliga besvär- jag kan ju knappt gå?! Krävs det att man är totalt sängliggande? Tidigare kunde jag ha enstaka skitdagar men nu är smärtan där varje dag och gör sig påmind. Efter avslaget igår så kände jag att lusten för allt bara försvann. Vill bara att min älskling där inne ska kika ut så jag slipper ha ont och behöva bråka för att de på FK ska förstå detta. Har fått en tid imorgon till min husläkare för ny bedömning och komplettering till FK. Vet egentligen inte mer vad han kan skriva för att de ska ändra sig men jag tänker inte ge mig. Nu ska jag försöka mig på och vila en stund igen. Hoppas ni andra sover gott.
Natti

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Helen

Jag tycker så otroligt synd om dig.

Jag hade samma värk med båda mina barn så jag vet hur jävla jobbigt det är.

Men jag hoppas att det löser sig fort för dig så att du slipper bekymra dig för det.

Kram

2009-10-16 @ 07:11:36
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Linda

hej, jag hoppas det löser sej..tycker det e jättekonstigt. Jag blev sjukskriven direkt när jag var hos min läkare, dock ej husläkare utan min mvc hade en egen läkare som såg hur dålig jag verkligen var. Han sa att det absolut inte kunde vara problem men min sjukskrivning men jag oroade mej jättemycket för man hade ju hört om avslag hit coh dit. Men det beror nog ganska mycket vilken handläggare man får på FK tyvärr...de borde inse din situation gumman, håller alla tummarna!!

2009-10-18 @ 01:21:00
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0