Besök hos barnmorskan

Idag var det dags för besök hos barnmorskan igen. Allt var ok enl undersökningarna. Tog dock ett extra prov för att kolla järnförrådet. Ska dit igen om 2 veckor. Vår lillprins ligger med huvudet neråt och fötterna på höger sida i magen troligen. Lilla hjärtat slog så fint och tydligt idag oxå=)

Blodvärde: 107 vilket innebär att jag måste göra ett nytt försök med järntabletterna på kvällen=(

Hjärtljud: 145 slag/minut

Blodtryck: 110/70

Vikt:+3 kilo

SF-mått: 32 cm +3 cm sedan förra besöket.

Idag är det precis 7 veckor kvar tills lillprinsen ska titta ut. Känns både bra och dåligt. Jag vet ju att 7 veckor går ganska fort i vanliga fall vilket är positivt men när både dagar och nätter nu är fyllda av smärta så känns 7 veckor som låååång tid. Kan bara hoppas på att det inte blir värre nu sista tiden. Nu ska jag vila mig en stund efter en sämre natt.
So long...


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0