Trötter...

Då lillan hade över 39 graders feber igår kväll efter vaccinationen så sov hon hos mig. Detta resulterade i ännu sämre sömn för min del. Hon har pratat i sömnen, ojat sig, vridit o vänt sig, vaknat o velat ha vatten o medicin m.m. Allt detta + mina egna kissebehov o vändningsbehov har väckt mig minst en gång VARJE timme natten genom.  Kan tillägga att dagen har känts riktigt tung o tråkig. Hampus var i skolan som vanligt och Jag, R o lillan gick o la oss på morgonen igen. Fick vila åtminstone en timme till. Därefter har jag mest häckat vid datorn samt pratat med min storstadskompis=) Tyvärr tog batteriet slut på båda telefonerna mitt i samtalet men vi får höras en annan dag igen kompis=) Jag tog mig ett bad i eftermiddags och kände mig lite piggare fter det. Har nu plockat undan i köket och tänt ljus på hela nedervåningen så vi kan försöka få lite fredagsmys i alla fall. Lillan har fått tillbaka höga febern igen ikväll så vi får se hur denna natten blir. Hoppas hon piggnar på sig snart igen min lilla älskling.
Snart dags för IDOL mina vänner.
Tjao for tonight

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0