Tack Jenny!

Igår fm var jag och hälsade på en gammal fotbollskompis. Vi har inte umgåtts på flera år utan bara stött på varandra då och då på stan eller på hockeyn. Igår  åkte jag dock dit och vi åt lite frukostfika och pratade som aldrig förr. Tänk att man med vissa människor bara kan ses så efter flera år och ändå bara babbla på som om det var igår man träffades=) Det är skönt med såna människor så jag tackar för en kanontrevlig fm. Jag behövde verkligen den stunden, dessutom fick jag ju träffa ett av dina charmtroll=) Hoppas vi kan fortsätta träffas nu=)
Ha en superbra dag idag.
Kram

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny

Tack själv! Vi måste absolut träffas snart igen. Se till att klämma ut det där knytet så kommer jag förbi med hembakat =)

2009-11-27 @ 15:49:22
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0