Sista julklappsköpen...

Jag och min älskling ska strax bege oss för att handla de sista julklapparna samt födelsedagspresenterna till vår älskade Hampus som fyller hela 8 år på torsdag. Eftersom man dessutom inte vet när denna lillprinsen ska kika ut från magen så är det lika bra och fixa allt nu innan.  Dags o göra sig färdig nu så vi är inne när affärerna öppnar.
Ha en bra dag.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny

SISTA! Är du galen? Nu får jag ångest som inte har börjat än...

2009-11-27 @ 15:50:49
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: Helen

Skönt att snart vara klar med alla julklapparna. Jag är faktiskt också så gott som klar.

Hoppas den lille blir nyfiken på vad som händer i jul ruschen och tittar ut snart.

Kram

2009-11-27 @ 19:59:13
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Svar till Jenny

Jag är faktiskt chockad över mig själv att vi är klara med barnens julklappar. Vi är alltid ute i sista minuten annars. Har väl inte så mkt val i år kanske eftersom vi inte vet när lillprinsen kommer. Samtidigt som det gick ganska lätt o hitta julklappar i år=) Ta det lugnt Jenny, du hinner du med=)

Kram

2009-11-28 @ 11:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0