No baby yet=)

Ville bara uppdatera om att bebisläget är lugnt=) Min svåger hade nog sett fel i mina ögon denna ggn=) Pratade med pappa idag som legat på helspänn om han skulle behöva köra in oss då R tog sig några öl igår kväll. Men som sagt, ingen bebis har gjort några tecken på att göra entre än så det är bara o vänta.

Vi var istället hos vänner igår kväll och åt gott och hade supertrevligt så tiden glömdes alldeles bort. När vi lastar in oss i bilen är klockan redan 02 på natten. Hur har tiden kunnat gå så fort och jag var fortfarande vaken och hade inga planer på att sova=) Men man måste ju bryta upp ngn gång så vi packade in lillan och åkte hem. Slocknade väl sen runt 3-tiden så idag är man lagom mör...

Vi hade tänkt åka in till Kalmar och kolla tapeter idag till lillprinsens rum men vi håller oss nog till Nybban idag och lånar hem lite andra tapetböcker istället samt hämta hem Hampus som sov över hos kompisarna inatt.  En slappadag blir det idag med lite god mat och mys. Kanske ska sätta ihop lillprinsens säng i alla fall så man har gjort ngt=)
Ha en skön lördag nu.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Helen

Ingenting är som väntans tider......

Hmm jag vet att man inte vill höra sådant skräp i slutet när man bara vill få det gjort.

Men det är ju även ganska mysigt att gå och vänta på sin prins.

Håller tummarna att han vill kika ut snart.

Kram

2009-11-15 @ 07:17:39
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0