Lurad!

Inatt blev jag grundlurad totalt. Vaknade som vanligt kl 24:00 för toabesök. Efter detta så började det komma enormt kraftiga sammandragningar vilket fick mig att ställa mig in på att han faktiskt lyssnade igår när jag bad honom komma ut i natt=) Jag låg vaken och kollade hur ofta de kom. Det var ca 15-20 minuter mellan varje sammandragning så jag låg och väntade ut tills det blev närmre innan jag tänkte väcka R. Men vid kl 04 så började allt lugna ner sig igen och sammandragningarna minskade. Där låg jag och kände mig snuvad på förlossningen inatt.

Visserligen vet jag ju att den kommer men jag var verkligen helt övertygad om att det skulle ske inatt... Snacka om att bli grundlurad! Så där låg jag vaken mer eller mindre hela tiden mellan 24:00-04:00 och därefter bara sporadisk sömn så idag känner jag mig inte alls pigg eller glad. Längtar mest till o få sova igen men det är ju några timmar kvar. Får väl se vad som händer. Kanske vill lillprinsen titta ut inatt bara för att R inte kommer vara hemma... Jag tror det är en riktig liten spellevink där inne som bara driver med oss nu och lär väl stanna tiden ut om inte längre kanske... Vi får väl se, bara lillprinsen vet=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0