Lillan febrig=(

Idag har lillan fått sin vaccination mot grisasjukan  (svininfluensan) och hon fick feber ca 3-4 timmar efter vaccineringen. La sig i soffan och somnade och sovit större delen av kvällen nu. När hon väl varit vaken så har hon varit så ledsen då hon även har sån smärta i armen. Nu ligger hon dock i min säng och sover lugnt så vi får hoppas det är bättre imorgon med henne.  Nu ska jag ta en sista pink på toan och sen försöka sova lite.
Tjao

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny

Hej! Sorry att jag inte hört av mig... du får gärna komma förbi på torsdag vid 9-tiden. Ska bli super-trevligt att träffas. Kram Jenny.

2009-11-20 @ 19:29:00
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: Svar till Jenny

Då ses vi då=) Ska jag ta med mig ngt?

Kram

2009-11-20 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0