Dessa barn...

Hoppade in i duschen ikväll och skulle njuta av en varm härlig dusch o fräscha till mig lite. När jag tog schampoflaskan så kändes den väldigt skvalpig inuti. Öppnar korken och visst var det skvalpigt. Det var vatten med möjligen lite schampo blandat i. Troligen har lillan lekt med denna flaskan när hon  duschat och då hällt ut schampot och hällt i vatten. Där står jag i duschen, barnen sover och mannen jobbar. Mitt alternativ var att inte tvätta håret med annat än vatten eller ta lillans schampo/balsam. Eftersom det var tvunget att tvätta håret så blev det lillans flaska så just nu går jag runt och doftar hallon...

Föredrar nog hellre mitt egna schampo men men...
Nu är det dags att kika på "House".


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Helen

Det är ett vanligt fenomen även i detta huset. Att man ska schmponera sig och det kommer kallt vatten stället.

Ha en bra dag.

Kram

2009-11-18 @ 08:54:23
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: H

Hallon som luktar så gott! :) Dissa inte hallon! :)

2009-11-18 @ 16:34:00
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0