Dagens diss...

Idag tänker jag dissa julskyltningen här i stan. Vad har hänt?! När en annan var liten så var det tomtar och olika stånd och mys hela storgatan. Det var så mysigt och gå dit. När vi åker ner idag så finns det några stånd mitt på torget, en tomte som delar ut godispåsar och that´s it! Hallå, vart är hela mysfaktorn?! Jag tror vi gick runt det på max 5 minuter och då ska ni veta att min gångfart är under medel... Näe, inte blev det ngn ökad julkänsla för min del men man fick ju en tur utanför husväggarna i alla fall.

Dagens diss- julskyltningen i Nybro!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: carro

håller helt med, har varit så besviken de senaste åren så detta året åkte vi till kalmar jätte mysigt många stånd lagom folk å tomtar lite här å var =)

2009-11-29 @ 20:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0