Vilken överraskning=)

Blev så otroligt glad nu. Det ringde på min mobil och det stod " privat nummer". Vågade inte tro att det kunde vara han eftersom de inte skulle komma hem förräns tidigast imorgon. När jag svarade fick jag höra min älsklings röst och skojar du att glädjetårarna föll då=) Shit vilken känsla! Tänk att man kan älska ngn så mkt!!! Har ju gått o väntat på att det ska bli torsdag o fredag så min man skulle kunna ringa hem efter sin tripp. Jag pratade med honom senast i lördags kväll och har längtat så efter o höra hans röst. Kunde inte blivit gladare än jag blev idag. Vi pratade en stund och han var trött men glad. Han skulle hoppa in i duschen nu och var så glad över att få sova i en säng igen=) Han lovade att ringa imorgon igen så det är bara o vänta ... Känns skönt o veta att allt gått bra på deras resa och han nu var i trygghet igen.
Miss you honey!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Maria

Åh vad mys! Jag förstår och känner verkligen lyckan över ett litet men ack så betydelsefullt samtal. Per ringde mig tidigare i eftermiddags, å de va nog första gången sen han for som vi pratade helt fritt utan att bli lite nere, vi skrattade bara å skämtade, å pratade om allt möjligt! Vi pratade om frieri och förlovning hahah, brukar inte i vanliga fall vara hans favoritämne men nu gick de bättre :D Inte för att de är aktuellt ändå. :p

2009-05-22 @ 00:01:08
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0