Uscha, jag vill inte=(

Snart åker min man och det vill jag inte riktigt nu. Han åker med försvaret till Afghanistan och kommer inte hem förrän i mitten av juki d.v.s. ca 10 veckor borta.Det är en låååång tid!!!! Dagen han åker är så jävla jobbig. Man bara går o väntar o deppar, tar sig inte för ngt alls. Han åker m tåget kl 11.00 idag. Vädret idag gör ju inte det lättare precis. Det kunde väl åtminstone varit sol o varmt så man kunde se ngt positivt med dagen i alla fall...

Inte nog med att han åker utan min lilla mormor ligger på sjukhus. Hade fått åka in på akuten i lördags och är fortfarande kvar för en del undersökningar. Pratade med mamma igår som inte visste om hon fick komma hem idag beroende på vad rtg visade igår. Hade tänkt o köra n till henne idag men får väl se om hon kommer hem istället. Krya på dig lilla mormor så du kan komma hem snart.

Nu ska jag ta en dusch och fixa här hemma o mysa ngn timme m min man innan jag ska köra honom till tåget.

Ta hand om varandra där ute

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0