Usch, fy o bläää....

Idag är en riktig usch,fy o bläää-dag. Beror kanske på att jag sover så extremt dåligt o extremt lite sista veckan. Nu har jag börjat vakna redan kl 24.00 om nätterna o därefter vrider o vänder jag natten igenom. Slumrar då o då men är vaken större delen av natten o det börjar kännas nu. Jag är så trött vilket oxå gör mig ,vilket får mig att sakna Roger ännu mer. Skulle bara vilja krypa upp i famnen hos honom o njuta av hans värme o kärlek. Har vilat en stund nu men inte ens nu kan jag somna riktigt trots att tröttheten ligger över mig som ett mörkt moln. Får väl ta mig i kragen o gå med hunden snart samt att jag lovat lillan o baka chokladbollar.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0