Tack Matte!

Min omtänksamma storebror har precis varit här och hållt mig sällskap en liten stund. Han vet hur mkt jag saknar min älskling och att det här vädret gör en mer trött o deppig så han ringde och undrade om han kunde komma ner med lille Theo o fika. Han dök upp med en god citronpaj med vaniljsås och 2 chokladbollar till mina barn. En liten stund av denna tråkdag försvann med lite trevligt sällskap ( även om jag själv inte är så rolig nu). Det fick mig även att ta mig i kragen o röja undan disken o dammsuga=)
Tack Matte för din omtanke. Känns skönt o veta att du finns där för mig=)

Har ju glömt att skriva att när jag duschade igår innan jag skulle köra Roger till tåget så hade min älskling skrivit 12 st lappar med orden "jag älskar dig" och satt upp på dörrar, garderober o tv och jag kan lova att de får sitta så länge det bara går för det är så skönt o se de orden när man går runt här hemma ensam.
Shit nu kommer tårarna igen....
Lika bra o sysselsätta sig lite nu innan man fortsätter böla ännu mer. Har lovat lillan o måla hennes naglar rosa så det är lika bra att göra det nu.
Ha en fortsatt trevlig kväll


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0