Tack mamma o pappa=)

Vill bara säga tack till mina föräldrar som har varit här o hjälpt mig med både plock ute o inne. Det är tur jag har er nära så man kan få hjälp ibland=) Pappa, han är min egna lilla hustomte. Rätt vad det är när man tittar ut i trädgården så är han där o greja med ngt=)  Det kan bli lite mkt oxå ibland men jag är självklart  MKT tacksam o allra helst nu när jag är ensam.

Lillan blev som sagt sjuk. Hon låg konstant i soffan mellan 11:40 o ca 16:30. Därefter vart hon ledsen o hon kokade samt hade hon väldigt ont i halsen. Dags för medicin som hon tar utan bekymmer. Nu har hon börjat piggna till lagom till läggdags=S

Nu ska jag röja lite till som jag ej hann under eftermiddagen eftersom lillan ville vara i knät på mig. Men gud vad jag är trött nu. Skulle gärna byta med barnen o gå o lägga mig snart.
Tjing pling

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Maria

Jaaa, nu får du sätta igång du också :) Per låter som ett litet barn när jag säger att jag skickat massvis med brev, tyvärr har inget kommit fram ännu men jag räknar med 1-2 veckor innan han har de. Jag läste nånstans att när fs16 var därnere så tog de ibland en månad för ett vanligt brev, jag hoppas inte de tar såå länge!



Hoppas lillan kryar på sig! Ha en bra kväll.

Kram!!!

2009-05-11 @ 18:18:59
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0