Styrkekram!

Vill bara skicka en extra styrkekram till dig Maria idag eftersom jag vet hur mkt du saknar Per. Bara hör av dig när du vill!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Maria

Åhh tack snälla underbara! Du är så himla gullig :) Du ska veta att jag är himla glad och tacksam att jag har dig när de känns tufft, hoppas du känner samma.



STOR kram! Håller tummarna att grabbarna ringer snart o gör oss glada!

2009-05-22 @ 18:27:11
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: Lisa

hejhej :)



vilken fin blogg du har.



skulle bara fråga om du kunde hjälpa mej med min självaste blogg ?

för jag vet inte hur man kan ladda upp bilder, så som du har på dina barn & t.ex den där nallebjörnen ? =P



hejdå... Mvh Lisa.

2009-05-22 @ 23:21:42
Postat av: Svar till Lisa

Visst kan jag det. HÖr av dig bara på mailen [email protected]

2009-05-23 @ 09:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0